Ota yhteyttä lomakkeella

Ota yhteyttä alla olevien lomakkeiden kautta. Jos matkaan on alle viikko, otathan yhteyttä puhelimitse

Voit varata Tallinkin ja Silja Linen matkoja vuorokauden ympäri Internet-varauspalvelussamme

Matkamyymälämme palvelevat sinua Tampereella, Turussa ja Maarianhaminassa.

Tallink Silja Chat -palveluumme pääset oikeassa reunassa näkyvän chat –painikkeen kautta. Mikäli asiasi koskee ryhmä-, golf-, tai laivalento-varausta, olethan yhteydessä Myyntipalveluumme puhelimitse tai yhteydenottolomakkeen kautta.

Yksittäisasiakkaat (1-9 aikuista):

Uusi matkavaraus →
Lomakkeen kautta voit tehdä uuden matkavarauksen. Huomioithan, että voit tehdä uuden matkavarauksen kätevästi myös Internet-varauspalvelumme kautta.

Matkavarauksen muutos →
Lomakkeen kautta voit tehdä muutoksia matkavaraukseesi.

Matkavarauksen peruutus →

 

Internet-varauspalvelu:

Internet-varauspalvelun palautelomake →
Internet-varauspalvelua koskevat palautteet.

 

Club One -asiat:

Internet-varauspalvelu →
Club One -kanta-asiakkaan bonusmatkavaraukset voit tehdä kätevästi Internet-varauspalvelussamme.

Club One -verkkopalvelu →
Kirjaudu Club One -verkkopalveluun ja katso bonuspistesaldosi, tarkista yhteystietosi ja tilaa Club One -uutiskirje sähköpostiisi.

Club One -yhteydenottolomake → (ei matkavarauksiin liittyvät asiat)
Muut Club One -kanta-asiakkuuteen liittyvät asiat tai kysymykset (mm. uusi kortti kadonneen tai viallisen kortin tilalle, nimenmuutokset, rinnakkaisjäsenen poistamiset jne.). Bonuspisteisiin liittyvissä asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä viimeistään kahden (2) kuukauden kuluessa tapahtumasta. Huom! Mikäli asiasi koskee matkavarausta, otathan yhteyttä matkavarauksiin tarkoitetuilla lomakkeilla.

 

Kokous- ja ryhmäasiakkaat (yli 9 aikuista):

Kokous- ja ryhmämyynnin yhteystiedot →

 

Asiakaspalautteet:

Asiakaspalautteet, tuotereklamaatiot ja korvaushakemukset (EU asetus 1177/2010) →

 

Sponsorointihakemus

Yrityksemme sponsorointikohteita ovat mm. Lastenklinikoiden Kummit, WWF ja useiden eri urheiluseurojen junioritoiminta.

Saamme päivittäin lukuisia tukipyyntöjä ja valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta osallistua kaikkiin pyyntöihin myöntävästi. Sponsorointi-, kannatusilmoitus- ja lahjakorttipyyntöihin vastaamme vain valituille viikon kuluessa. Emme valitettavasti voi vastata puhelintiedusteluihin.

Sponsorointihakemus →