ota yhteyttä

Ota yhteyttä Tallink Siljan Myyntipalveluun puhelimitse tai alla olevien lomakkeiden kautta. Jos matkaan on alle viikko, otathan yhteyttä puhelimitse

Voit varata Tallinkin ja Silja Linen matkoja vuorokauden ympäri
Internet-varauspalvelussamme

Matkamyymälämme palvelevat sinua arkisin Helsingissä, Tampereella, Turussa ja Maarianhaminassa. Katso yhteystiedot

Tallink Silja Chatissä voit kysyä reaaliaikaisesti meiltä asioita, jotka liittyvät matkaan tai Club One -asiakkuuteen.
Lue lisää
Chat palvelee sinua aina, kun sivun oikeassa reunassa on näkyvissä chat-ikkuna.

Mikäli haluat tehdä uuden matkavarauksen tai muuttaa/perua olemassa olevan varauksesi, olethan yhteydessä Myyntipalveluun.

Yksittäisasiakkaat (1-9 aikuista):

Uusi matkavaraus →
Lomakkeen kautta tehtyihin uusiin matkavarauksiin lisätään palvelumaksu 5 €/varaus.

Matkavarauksen muutos →
Lomakkeen kautta voit tehdä muutoksia matkavaraukseesi.

Matkavarauksen peruutus →
Lomakkeen kautta voit perua vain maksamattoman matkavarauksen.
Jos haluat perua jo maksetun matkan, soita Tallink Siljan Myyntipalveluun (09) 887 53121.

 

internet-varauspalvelu:

Internet-varauspalvelun palautelomake →
Internet-varauspalvelua koskevat palautteet.

 

Club One -asiat:

Internet-varauspalvelu →
Club One -kanta-asiakkaan bonusmatkavaraukset voit tehdä kätevästi Internet-varauspalvelussamme.

Club One -verkkopalvelu →
Kirjaudu Club One -verkkopalveluun ja katso bonuspistesaldosi, tarkista yhteystietosi ja tilaa Club One -uutiskirje sähköpostiisi.

Club One -yhteydenottolomake → (ei matkavarauksiin liittyvät asiat)
Muut Club One -kanta-asiakkuuteen liittyvät asiat tai kysymykset (mm. uusi kortti kadonneen tai viallisen kortin tilalle, nimenmuutokset, rinnakkaisjäsenen poistamiset jne.). Bonuspisteisiin liittyvissä asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä viimeistään kahden (2) kuukauden kuluessa tapahtumasta. Huom! Mikäli asiasi koskee matkavarausta, otathan yhteyttä matkavarauksiin tarkoitetuilla lomakkeilla.

 

Kokous- ja ryhmäasiakkaat (yli 9 aikuista):

Kokous- ja ryhmämyynnin yhteystiedot →

 

asiakaspalautteet:

Asiakaspalautteet, tuotereklamaatiot ja korvaushakemukset (EU asetus 1177/2010) →

 

Sponsorointihakemus

Yrityksemme sponsorointikohteita ovat mm. Lastenklinikoiden Kummit, WWF ja useiden eri urheiluseurojen junioritoiminta.

Saamme päivittäin lukuisia tukipyyntöjä ja valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta osallistua kaikkiin pyyntöihin myöntävästi. Sponsorointi-, kannatusilmoitus- ja lahjakorttipyyntöihin vastaamme vain valituille viikon kuluessa. Emme valitettavasti voi vastata puhelintiedusteluihin.

Sponsorointihakemus →