Yhteydenottolomakkeet

Palvelemme ma-pe klo 9-18.
Ota yhteyttä alla olevien lomakkeiden kautta.
Jos matkaan on alle viikko, yhteydenotot
puhelimitse.

 

Välttämättömät matkat

Matkustusrajoitteiden mukaisesti työmatkaliikenne ja muu välttämätön liikenne Suomeen sallitaan. Myös kotimaan matkailu (liikenne Ahvenanmaalle) sekä kaikki risteilyt, joissa ei ole maissakäyntiä kohteessa, ovat sallittuja ilman omaehtoista karanteenia Suomeen palatessa.
Lue THL:n sivuilta lisätietoa

Yksittäisasiakkaat (1-9 aikuista):

Uusi matkavaraus →
Lomakkeen kautta voit tehdä matkavarauksen. Palvelumaksu 5 euroa. Huomioithan, että uuden matkavarauksen teet nopeasti ja kätevästi Internet-varauspalvelumme kautta.

Matkavarauksen muutos →
Lomakkeen kautta voit tehdä muutoksia matkavaraukseesi.

Matkavarauksen peruutus →
Huom! Tällä lomakkeella voit perua matkan kun matkan alkuun on vähintään 14 vrk. Jos matkaan on alle 14 vrk, soita palvelunumeroomme (09) 887 53121.

 

Internet-varauspalvelu:

Internet-varauspalvelun palautelomake →
Internet-varauspalvelua koskevat palautteet.

 

Club One -asiat:

Internet-varauspalvelu →
Club One -kanta-asiakkaan bonusmatkavaraukset voit tehdä kätevästi Internet-varauspalvelussamme.

Club One -verkkopalvelu →
Kirjaudu Club One -verkkopalveluun ja katso bonuspistesaldosi, tarkista yhteystietosi ja tilaa Club One -uutiskirje sähköpostiisi.

Club One -yhteydenottolomake → (ei matkavarauksiin liittyvät asiat)
Muut Club One -kanta-asiakkuuteen liittyvät asiat tai kysymykset (mm. nimenmuutokset, rinnakkaisjäsenen poistamiset, tilien yhdistämiset jne.). Club One -ohjelmassa ei enää toimiteta muovisia jäsenkortteja. Lataa mobiilisovelluksemme ja saat Club One -kortin puhelimeesi. Bonuspisteisiin liittyvissä asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä viimeistään kahden (2) kuukauden kuluessa tapahtumasta. Huom! Mikäli asiasi koskee matkavarausta, otathan yhteyttä matkavarauksiin tarkoitetuilla lomakkeilla.

 

Kokous- ja ryhmäasiakkaat (yli 9 aikuista):

Kokous- ja ryhmämyynnin yhteystiedot →

 

Asiakaspalautteet:

Asiakaspalautteet, tuotereklamaatiot ja korvaushakemukset (EU asetus 1177/2010) →

 

Sponsorointihakemus

Yrityksemme sponsorointikohteita ovat mm. Lastenklinikoiden Kummit, WWF ja useiden eri urheiluseurojen junioritoiminta.

Saamme päivittäin lukuisia tukipyyntöjä ja valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta osallistua kaikkiin pyyntöihin myöntävästi. Sponsorointi-, kannatusilmoitus- ja lahjakorttipyyntöihin vastaamme vain valituille viikon kuluessa. Emme valitettavasti voi vastata puhelintiedusteluihin.

Sponsorointihakemus →

Yhteystiedot-pääsivulle →