Asiakaspalautteet

 

Matkustajiemme antama palaute on meille arvokasta – sekä ruusut että risut ovat tervetulleita! Hyödynnämme palautteita toimintamme kehittämisessä ja asiakaspalvelumme laadun parantamisessa. 

Toivomme, että asiakkaamme lähettävät palautteet suoraan asiakassuhdeosastollemme, jotta palaute pääsee nopeasti käsittelyyn. Palautteet käsitellään ja niihin vastataan saapumisjärjestyksessä. Asiakassuhdeosastomme lähettää palautteen asianomaiselle osastolle kommentoitavaksi ja vastaa asiakkaalle, kun on saanut kaikki tarvittavat selvitykset tehtyä. Pyydämme huomioimaan, että selvitystyö saattaa kestää muutaman viikon erityisesti silloin, kun palaute koskee laivojamme.

Asiakassuhdeosastollamme kaikki asiakaspalautteet tilastoidaan, raportoidaan ja lähetetään eteenpäin yrityksemme vastuuhenkilöille. Jos asiakkaamme haluaa varmistaa, että yrityksemme tietty työntekijä saa hänen palautteensa tiedoksi henkilökohtaisesti, pyydämme mainitsemaan henkilön nimen tai aseman palautteessa. 

Asiakaspalautetta on hyvä antaa jo matkan aikana, jotta virheisiin voidaan puuttua välittömästi. Mikäli matkan aikana ilmenee huomauttamista esimerkiksi palvelujen, hytin tai hotellihuoneen suhteen, matkustajan tulisi ottaa yhteyttä laivan tai hotellin infoon paikan päällä. Mikäli virheestä ei ole ilmoitettu, sen toteaminen ja siihen vetoaminen jälkikäteen ei ole aina mahdollista.

Pyydämme lähettämään asiakaspalautteet, tuotereklamaatiot ja korvaushakemukset (EU asetus 1177/2010) mahdollisimman pian matkan jälkeen tai viimeistään kahden (2) kuukauden sisällä matkasta. Vastaamme kaikkiin meille lähetettyihin asiakaspalautteisiin, jos asiakas niin on toivonut.

Asiakaspalautelomake »
Huom. tarvitset voimassa olevan sähköpostiosoitteen lähettääksesi lomakkeen. 

eu asetus

EU asetus 1177/2010 koskien laivamatkustajan oikeuksista kaikissa EU-maissa: lue lisää »

 

riita-asiat

Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttaja voi halutessaan saattaa verkkokaupastamme ostettuja matkoja ja palveluita koskevan erimielisyyden käsiteltäväksi myös Euroopan komission verkkovälitteisen riidanratkaisuforumin (ODR-forum) kautta http://ec.europa.eu/odr. Tallink Silja Oy:n sähköpostiosoite tässä forumissa käsiteltäviä asioita koskien on tallinksilja.fi@custhelp.com.