Club One palvelee

Club One -kanta-asiakkaiden osoitteenmuutokset sekä muut muutokset yhteystietoihin hoituvat kätevimmin Club One -verkkopalvelun avulla.
Pääset verkkopalveluun kirjautumalla tästä »

Muut Club One -jäsenyyteen (esim. uuden kortin tilaukset, nimenmuutokset, rinnakkaisjäsenen poistamiset tms.) liittyvät asiat tai kysymykset voit lähettää meille sivun alareunassa olevalla lomakkeella. Ilmoitathan aina yhteyttä ottaessasi asiakasnumerosi. Vastaamme viesteihin saapumisjärjestyksessä arkisin kello 8−16 välillä. Kiireisissä asioissa otathan yhteyttä myyntipalveluumme, puh. 0600 152 68 (1,75 €/vastattu puhelu + aina mpm/pvm).

Huom! Mikäli asiasi koskee matkavarausta, otathan yhteyttä myyntipalveluumme puhelimitse alla olevaan numeroon tai yhteydenottolomakkeiden kautta.

Club One -palvelunumero Suomessa 0600 15268, katso puhelun hinnat klikkaamalla tästä
(Puhelun hinta 1,75 € / vastattu puhelu + pvm/mpm)
Palvelemme 5.6. asti ja 1.8. alkaen ma-pe klo 8–21, la klo 9–18 ja su klo 10–18
Palvelemme 6.6.-31.7. ma-pe 8-21, la 9-20, su 9-21
Tallink Silja saattaa nauhoittaa puhelun koulutus- ja kehittämistarkoituksessa.


Palvelemme Club One -kanta-asiakkaita myös matkamyymälöissämme Helsingissä, Turussa ja Tampereella.
Katso matkamyymälöidemme yhteystiedot »

Jos haluat antaa meille palautetta, käytäthän asiakaspalautelomaketta.

Muista myös usein kysytyt kysymykset. Lue lisää »

Club One -lomake

Huomioithan, että lomakkeeseen täyttämäsi tiedot eivät tallennu, jollet lähetä lomaketta 30 minuutin kuluessa. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia. Ilmoitathan lomakkeella yhteydenottajan tiedot. Huom! Mikäli asiasi koskee matkavarausta, otathan yhteyttä myyntipalveluumme, ks. yhteystiedot yläpuolelta.

Tämä kenttä on pakollinen.
Tämä kenttä on pakollinen.
Tämä kenttä on pakollinen.
Tämä kenttä on pakollinen.
Tämä kenttä on pakollinen.
Tämä kenttä on pakollinen.
Tämä kenttä on pakollinen.
Ilmoitathan osoitteen- tai nimenmuutoksen yhteydessä vanhan ja nykyisen osoitteen/nimen.