Kontakta oss

 
Boka resor, ändra bokningar eller fråga om tekniska saker per telefon »

Från resebyråer i hela landet

Kundrespons

Responsen som vi får av våra kunder är mycket värdefull för oss och vi uttnyttjar den då vi utvecklar vår verksamhet samt förbättrar vår kundtjänst.

Ifall det under resan uppkommer orsaker att anmärka på t.ex.någon tjänst eller hyttens / hotellrummets städning eller utrustning, bör man kontakta fartygets information eller hotellets reception på plats. På detta sätt får vi en möjlighet att korrigera brister i våra tjänster genast. Möjlighet till ersättning finns endast ifall fartygets eller hotellets personal har konstaterat bristen under resans gang.

Vi ber er att skicka oss respons, produktreklamationer samt ersättningsansökningar (EU -förordningen 1177/2010) så snabbt som möjligt efter resan eller senast två (2) månader efter resan med hjälp av kundresponsblanketterna. Vi svarar på kundresponsen i ankomstordning under vardagar.

EU -förordningen 1177/2010 angående båtresenärens rätter i alla EU –länder, läs mer »
 

Kundresponsblankett »
Kundrespons, produktreklamationer samt ersättningsansökningar (EU -förordningen 1177/2010). Obs! Du behöver en giltig e-mailadress, för att kunna skicka blanketten*.

Andra kontaktblanketter (på finska) »
Förfrågningar som gäller Club One –medlemskapet och respons som gäller Internet bokningtjänsten.

*E-mailadressen används inte för marknadsföringssyfte och ges inte vidare till tredje part.