Kontakta oss
PRIVATKUNDER
Bokningar med 1-9 personer | 0600 157 00 |
Club One -stamkunder | 0600 152 68 |
Avtalsärenden Avbokning av redan betalda resebiljetter (ej ändringar) och korrigeringar av fel samt ärenden som berör förfrågningar angående redan gjorda betalningar. För avtalsärenden behöver vi resans bokningsnummer. Tfn. (09) 887 53121 |
|
Vi betjänar |
|
FlygBåt- och Golfresor
(Bokningar med 1-9 personer)
|
0600 936 60 |
Vi betjänar mån-fre 9-17, lör-sön och helgdagar stängd
Du kan även kontakta oss via vår kontaktblankett. |
|
Företagsavtalskunder
(Bokningar med 1-9 personer)
|
010 804 129 |
Vi betjänar mån-fre 9-17 |
|
KONFERENS -OCH GRUPPFÖRSÄLJNING
Bokningar samt förfrågningar för över 9 personer | 010 804 123 |
Vi betjänar
mån-fre 9-16, lör-sön stängd Du kan även kontakta oss via vår kontaktblankett. |
|
Online Support
Online-tjänsternas tekniska support | 010 804 133 |
Vi betjänar mån-fre 9-18 |
|
Samtalsavgifter från Finland från finska operatörers anslutningar
Inspelning av kundsamtal
Tallink Siljas resebutiker
Kontaktblanketter
Från resebyråer i hela landet
Kundrespons
Responsen som vi får av våra kunder är mycket värdefull för oss och vi uttnyttjar den då vi utvecklar vår verksamhet samt förbättrar vår kundtjänst.
Ifall det under resan uppkommer orsaker att anmärka på t.ex.någon tjänst eller hyttens / hotellrummets städning eller utrustning, bör man kontakta fartygets information eller hotellets reception på plats. På detta sätt får vi en möjlighet att korrigera brister i våra tjänster genast. Möjlighet till ersättning finns endast ifall fartygets eller hotellets personal har konstaterat bristen under resans gang.
Vi ber er att skicka oss respons, produktreklamationer samt ersättningsansökningar (EU -förordningen 1177/2010) så snabbt som möjligt efter resan eller senast två (2) månader efter resan med hjälp av kundresponsblanketterna. Vi svarar på kundresponsen i ankomstordning under vardagar.
Kundrespons, produktreklamationer samt ersättningsansökningar (EU -förordningen 1177/2010). Obs! Du behöver en giltig e-mailadress, för att kunna skicka blanketten*.
Andra kontaktblanketter (på finska)Förfrågningar som gäller Club One –medlemskapet och respons som gäller Internet bokningtjänsten.
*E-mailadressen används inte för marknadsföringssyfte och ges inte vidare till tredje part.