Web-sisällön esitys Web-sisällön esitys

Matkan jälkeen

 

EU-asetus velvoittaa ottamaan huomioon vammaisten ja liikuntarajoitteisten matkustajien erityistarpeet meri- ja sisävesiliikenteessä.

Palaute- ja valitusmenettely

Terminaalit ja Tallink Silja haluavat tehdä matkastasi mahdollisimman sujuvan. Jos asiat eivät kuitenkaan suju, kannattaa ilmoittaa ongelmista palvelun parantamiseksi.

Asiakaspalautteet pyydämme lähettämään viimeistään 2 kk matkan jälkeen Tallink Siljan asiakaspalautelomakkeella.
Siirry asiakaspalautelomakkeeseen →

Jos vastaus annettuun palautteeseen ei ole tyydyttävä, voi asiasta tämän jälkeen valittaa Kuluttajavirastoon.

Siirry Kuluttajaviraston sivuille →
Ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan →

Siirry Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin sivuille →

Tietoa matkustajan oikeuksista viivästymis- ja peruuntumistapauksissa on lisätty Hyvä tietää- osioon, lue lisää tästä →

Sujuvaa merimatkaa!

Lue myös:

EU-asetus N:o1177/2010 matkustajien oikeuksista sisävesi- ja meriliikenteessä →

EU förordning nr 1177/2010 om passagerares rättigheter vid resor till sjöss och på inre vattenvägar →

EU regulation No 1177/2010 concerning the rights of passengers when travelling by sea and inland waterway →

EL määrus nr 1177/2010 mis käsitleb meritsi ja siseveeteedel reisijate õigusi →

Yhteenveto matkustajien oikeuksia meri- ja sisävesiliikenteessä koskevista säännöksistä (PDF) →

Sammanfattning av bestämmelserna om passagerares rättigheter vid resor till sjöss och på inre vattenvägar (PDF) →

Summary of provisions concerning the rights of passengers when travelling by sea and inland waterway (PDF) →

Kokkuvõte meritsi ja siseveeteedel reisijate õigusi käsitlevast määrusest (PDF) →