Kerää talteen Plussa-pisteet!

Saat kaikista netistä varaamistasi matkoista Plussa-pisteitä.

Lue lisää

Tukholma

Lähde nauttimaan kauniista Tukholmasta. Varaa esim. Päivä Tukholmassa-risteily Helsingistä ja aloita Plussa-pisteiden kerrytys!

Varaa nyt →

Tallinna

Tallinnan ihastuttava Vanhakaupunki odottaa. Varaa esim. Päivä Tallinnassa-risteily ja aloita Plussa-pisteiden kerrytys!

Varaa nyt →

Matkan varaaminen

Varauskanava

Tallink Siljan Internet-varauspalvelusta ostetuista matkoista on mahdollista kerätä K-Plussa-pisteitä. K-Plussa-pisteitä ei saa varauksista, jotka on tehty puhelimitse, matkamyymälöissä, terminaaleissa tai matkatoimistoissa.

Varaaminen

K-Plussakortin numero kirjoitetaan varausjärjestelmään matkavarauksen yhteydessä.

1. Painettuasi "Osta matka"-nappia klikkaa ensimmäisen matkustajan tietojen alla olevaa "Haluan tästä matkasta K-Plussa-pisteet"-linkkiä, josta aukeaa kenttä K-Plussa-kortin numeron syöttämistä varten.

2. Syötä K-Plussa-numero (yhteensä 16 numeroa) K-Plussa-kortin kuvan viereiseen kenttään. Käteiskortissa numero on kortin etupuolella, maksukorteissa kortin kääntöpuolella. Kentässä on jo valmiina kaikkien K-Plussa-asiakkaiden jäsennumeron yhteinen alkuosa 703240.

3. Tämän jälkeen lue ehdot, jotka hyväksyttyäsi K-Plussa-kortin numero tallentuu omiin tietoihin. Mahdolliset muutokset Club One -tiedoissa olevaan K-Plussa-kortin numeroon tulee tehdä kirjautumalla Club One -kanta-asiakaspalveluun tai ottamalla yhteyttä Internet-varauspalvelun tekniseen tukeen. Katso yhteystiedot täältä »

4. K-Plussa-numero näkyy tämän jälkeen varausnäkymässä sinisellä ja sen alla lukee "Ansaitset K-Plussa-pisteitä".

Katso Huomioitavaa-välilehdeltä tarkemmat ohjeet, mitä K-Plussa-pisteitä kerätessä tulee ottaa huomioon.

Päivitetty 3/2017. Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Huomioitavaa

K-Plussa-pisteiden ansaitseminen Tallink Siljan matkavarauksissa

K-Plussa-pisteiden kerääminen on mahdollista ainoastaan Tallink Siljan Internet-varauspalvelusta osoitteessa https://booking.tallink.com. K-Plussa-pisteitä ei ole mahdollista kerätä Tallink Siljan muista varauskanavista eikä matkanjärjestäjän kautta ostetuista matkoista. Matkavaraukset, joissa on käytetty Tallinkin Yrityssopimusasiakasnumeroa, eivät kerrytä K-Plussa-pisteitä. Tallink Siljan kautta myytävät kolmansien osapuolten palvelut, kuten esimerkiksi teatteriliput eivät kerrytä K-Plussa-pisteitä.

Varaaminen

Voit antaa yhtä matkavarausta kohti ainoastaan yhden K-Plussa-numeron. Samassa varauksessa oleville muille matkustajille voidaan merkitä heidän Club One -numeronsa, mutta ei K-Plussa-kortin numeroa. Mikäli muille matkustajille ei merkitä Club One -numeroa, 1. matkustaja saa heidänkin osuudestaan K-Plussa-pisteet. Katso tarkemmat varausohjeet täältä →

Jos valitset K-Plussa-pisteiden keräämisen, et voi samanaikaisesti kerryttää samalle asiakkaalle myös Club One -bonuspisteitä. Club One -kanta-asiakas saa varauksen Club One -hintaan, vaikka valitsisi K-Plussa-pisteet bonuspisteiden sijaan.

Tallink Siljan varausvahvistuksesta käy ilmi, mikä summa kerryttää K-Plussa-pisteitäsi.

K-Plussa-numeron lisääminen Club One -asiakkaan tietoihin

K-Plussa-kortin numero tallentuu Club One -asiakkaiden omiin tietoihin matkavarausta tehdessä tai sen voi lisätä kirjautumalla Club One -kanta-asiakaspalveluun, missä Club One -kanta-asiakas voi myös muuttaa K-Plussa-numeroaan.

K-Plussa-numeron muuttaminen

Club One -kanta-asiakkaat voivat muuttaa muuttaa Tallink Siljan varausjärjestelmään tallennetun K-Plussa-kortin numeroa kirjautumalla Club One -kanta-asiakaspalveluun. Jos et ole Club One -kanta-asiakas, olethan yhteydessä Tallink Siljan Internet-palvelun tekniseen tukeen. Jos asiasi liittyy K-Plussa-jäsenyyteen tai pisteisiin, pyydämme ottamaan yhteyttä K-Plussa-asiakaspalveluun. Katso yhteystiedot täältä →

Muuta huomioitavaa

K-Plussa-pisteet kirjautuvat asiakastietoihin matkan jälkeen. Tarkemmat K-Plussa-pistekertymäsi löydät kirjautumalla Oma K-Plussa-tilillesi osoitteessa www.plussa.com, jota ylläpitää ja hallinnoi K-Plus Oy.

K-Plussa-pisteseteleitä ei voi käyttää Tallink Siljan Internet-varauspalvelussa. Ne eivät käy myöskään muissa Tallink Siljan myyntipisteissä eivätkä Tallink-konsernin laivoilla.

Päivitetty 3/2017. Oikeudet muutoksiin pidätetään.

ASIAKASPALVELU

Tallink Siljan Internet-varauspalvelun tekninen tuki:

Aktiivisen K-Plussa-kortin numeron muutokset.

Puh. 010 804 133 (010-puhelut: kiinteästä verkosta ja matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min).
Aukioloajat: ma-pe 8–21, la 9–18, su 10–18.

K-Plussa-asiakaspalvelu:

K-Plussa-jäsenyyteen tai -pisteisiin liittyvät asiat.

Puh. 010 19 8604 (puhelun hinta on paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu)
Aukioloajat: ma-pe 9–21, la 10-15, su suljettu

https://www.plussa.com/Asiakaspalvelu/, sähköpostiosoite plussa@kesko.fi

Oikeudet muutoksiin pidätetään.